Pages
- Środki na działalność naukową doktorantów 2022
- Harmonogram rekrutacji do programu na rok akademicki 2021/2022
- Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023
- Formularze dokumentów rekrutacyjnych – 2021/2022
- Autoprezentacja i upowszechnianie badań 2023/2024
- Strona główna
- Kontakt
- Wyszukiwarka promotorów – dyscyplinami
- Wyznaczenie promotora
- Osiągnięcia naukowe doktorantów a ewaluacja dyscyplin
- Formularze dokumentów rekrutacyjnych – 2022/2023
- Środki na działalność naukową doktorantów 2021
- Harmonogram zajęć – semestr letni 2022/2023
- Informacja o otwartych naborach na stypendia finansowane z projektów na rok 2024/2025
- Powołanie komisji ewaluacyjnych dla doktorantów Szkoły Doktorskiej
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 1/2021
- Doktorat wdrożeniowy
- Program kształcenia
- Rekrutacja na rok akademicki 2021/2022
- Ewaluacja i ocena śródokresowa
- Ocenia śródokresowa po drugim roku kształcenia doktoranta 2023 [ARCHIWALNA]
- Procedura powołania komisji ewaluacyjnych dla doktorantów I roku w roku akademickim 2021/2022
- Ewaluacja po trzecim roku kształcenia – rocznik 2020/2021
- Ewaluacja po trzecim roku kształcenia – rocznik 2019/2020
- Procedura powołania komisji ewaluacyjnych dla doktorantów I roku w roku akademickim 2023/2024
- Ocenia śródokresowa po drugim roku kształcenia doktoranta
- Zadania komisji po pierwszym roku kształcenia doktoranta
- Ocenia śródokresowa po drugim roku kształcenia doktoranta
- Komisje ewaluacyjne doktorantów rocznika 2021/2022
- PROM – ogłoszenie o naborze na wyjazdy doktorantów (zakończone)
- Kształcenie indywidualne
- Działania międzynarodowe
- Zwiększenie stypendium doktoranckiego w ramach Inicjatywy Doskonałości Naukowej – 2023 (archiwalny)
- Nasi partnerzy
- Współpraca z otoczeniem
- PROM – procedura przygotowania wyjazdu
- Jak zostać doktorantem
- Kryteria rekrutacji
- PROM – Biuro projektu
- Doktorat wdrożeniowy
- Wyniki oceny śródokresowej doktorantów, którzy rozpoczęli kształcenie w latach 2020/2021
- PROM – zasady rozliczenia wyjazdów i przyjazdów
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 3/2021
- Rekrutacja przez grant
- Harmonogram roku akademickiego 2024/2025
- Biuro Szkoły Doktorskiej
- Program kształcenia
- Ogłoszenie naboru do programu stażowego 2024
- Dziekani i koordynatorzy
- Harmonogram zajęć – semestr zimowy 2024/2025
- Rada Szkoły
- Harmonogram zajęć – semestr letni 2021/2022
- Kamienie milowe rekrutacji
- Seminaria obszarowe w roku akademickim 2023/2024
- Fenomeny powrotów. Przypadki Erny Rosenstein i Jarosława Iwaszkiewicza
- Seminarium obszarowe
- Źródłoznawstwo we współczesnych badaniach historycznych
- Wykładniki polskiego dyskursu śródziemnomorskiego w perspektywie historycznej
- Wpływ kierunkowości przekładu na wysiłek kognitywny
- Fonetyka i fonologia
- Język – społeczeństwo – kultura. Wybrane zagadnienia z zakresu antropo- i etnolingwistyki
- Badania substancji asocjujących
- Energia i anarchia
- The role of genes encoding the cap binding complex (CBC) in response to ABA during seed germination in barley (Hordeum vulgare)
- Seminarium obszarowe
- Seminarium obszarowe
- Seminarium obszarowe
- Seminarium obszarowe
- Fizyka polimerów
- Mediatyzacja zdrowia, polityki i terroryzmu, czyli wyzwania komunikacyjne XXI wieku
- Wizerunek wspólnoty we współczesnym kinie grozy
- Przywództwo polityczne w Chińskiej Republice Ludowej
- Monarchia w państwie współczesnym
- Budżet obywatelski w Polsce
- Przestrzenne i sezonowe zróżnicowanie miejskiej wyspy ciepła w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na podstawie danych satelitarnych
- Środkowo- i górnojurajskie wieloszczety osiadłe Polski
- Badania substancji asocjujących
- Narracje nieantropocentryczne i konwersyjne w najnowszej prozie polskiej
- Zaangażowanie włoskiej literatury fantastycznej w XXI wieku
- Polityka bezpieczeństwa i zagraniczna w państwach niedemokratycznych – studium przypadku Rosji i Chin
- Związki widma H/V drgań skrętnych i translacyjnych z przypowierzchniowymi warunkami geologicznym
- Seminarium interdyscyplinarne: technologia i cywilizacja – prawo wobec współczesnych wyzwań ludzkości
- Spotkanie Górnośląskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Mineralogicznego
- Doktoraty wdrożeniowe z zakresu nauk o Ziemi i środowisku
- Społeczne i edukacyjne problemy współczesności
- Fenomeny powrotów. Przypadki Erny Rosenstein i Jarosława Iwaszkiewicza
- Prawo prywatne i publiczne w ujęciu komparatystycznym
- Seminarium doktorantów czwartego roku językoznawstwa
- Chemia w naukach o Ziemi
- Pomiędzy teorią a praktyką – jak wykorzystać naukę do zastosowań medycznych
- Współczesne wyzwania spółek kapitałowych
- Seminarium obszarowe doktorantów prawa
- Doktoraty wdrożeniowe w naukach prawnych – połączenie świata nauki i biznesu
- Efekt ekspozycji na metale na systemy obronne w populacji szkodników roślin w warunkach określonych przez inny stresor (głód, flawonoidy)
- Prawo międzynarodowe publiczne i prawo Unii Europejskiej w ujęciu komparatystycznym prawa wewnętrznego
- Seminarium – nauki prawne
- Współczesne wyzwania prawa prywatnego
- Modelowanie 3D protez twarzoczaszki dedykowanych dla leczenia rozległych ubytków w obrębie oczodołu i nosa systemem Cochlear Vistafix3
- Metoda mindfulness jako forma pomocy wsparcia w profilaktyce wypalenia zawodowego wśród zawodowych kuratorów sądowych
- Teoretyczne i przestrzenne konteksty praktyk kulturowych
- Postawy osób dorosłych wobec własnego uczestnictwa w edukacji formalnej
- W głąb materii
- Seminarium obszarowe doktorantów prawa – prawo międzynarodowe publiczne, prawo konstytucyjne, prawo UE
- Ciecze przechłodzone i szkła
- Seminaria psychologiczne
- Prezentacja wyników badań
- Efekty wizualne w filmie – zagrożenia i możliwości
- Doktorat wdrożeniowy – realizacja projektów badawczych dla przemysłu i społeczeństwa
- Seminarium doktorantów nauk biologicznych
- Antyk w pamięci starożytnych i naszej
- Evolution of 35S rRNA gene loci in selected genotypes of allotetraploid monocotyledonous species – Brachypodium hybridum
- Środki na działalność naukową doktorantów 2024
- Konkursy dla doktorantów – środki na działalność naukową 2024
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 13 (1/2024)
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 14 (2/2024) – środki na umiędzynarodowienie
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 15 (3/2024)
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 14 (2/2024)
- Konkurs dla doktorantów – środki na działalność naukową i artystyczną w ramach zadań Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024
- Konkursy dla doktorantów – środki na działalność naukową 2024
- SAPIENZA
- PROM – ogłoszenie o naborze na przyjazdy doktorantów i kadry akademickiej
- slider
- Projekty finansowane ze środków programu Inicjatywa Doskonałości Badawczej – konkurs SD 2/2020
- Harmonogram zajęć – semestr zimowy 2023/2024
- Projekty finansowane ze środków programu Inicjatywa Doskonałości Badawczej – konkurs SD 2/2020
- Harmonogram zajęć – semestr zimowy 2022/2023
- Program STER na Uniwersytecie Śląskim
- Kontakt
- Ogłoszenia w projekcie
- Ogłoszenie rekrutacji do programu stypendialnego dla doktorantów realizujących doktorat międzynarodowy 2024/2025
- Ogłoszenie rekrutacji do programu stypendialnego dla doktorantów z zagranicy 2024/2025
- Ogłoszenie rekrutacji do programu stypendialnego dla doktorantów realizujących doktorat międzynarodowy 2024/2025
- Ogłoszenie rekrutacji do programu stypendialnego dla doktorantów z zagranicy 2024
- Ogłoszenie rekrutacji do programu stypendialnego dla doktorantów realizujących doktorat międzynarodowy 2023/2024
- Ogłoszenie naboru do programu wsparcia publikacji wyników badań w czasopismach o międzynarodowym zasięgu dla doktorantów
- Rodzaje wsparcia w projekcie
- Akty prawne
- Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025
- test
- Harmonogram roku akademickiego 2022/2023
- Harmonogram roku akademickiego 2021/2022
- Środki na działalność naukową doktorantów 2023
- Promotor
- Indywidualny plan badawczy
- Harmonogram zajęć – semestr zimowy 2021/2022
- Szkoła Doktorska w Uniwersytecie Śląskim
- Seminaria obszarowe w roku akademickim 2023/2024
- Zakończone nabory na stypendia w grantach i programach stypendialnych na rok akademicki 2021/2022
- Znajdź promotora
- znajdź promotora – nauki fizyczne
- znajdź promotora-historia
- znajdź promotora – nauki socjologiczne
- znajdź promotora – psychologia
- znajdź promotora – literaturoznawstwo
- znajdź promotora – nauki teologiczne
- znajdź promotora – językoznawstwo
- znajdź promotora – pedagogika
- znajdź promotora – inżynieria materiałowa
- znajdź promotora – sztuki filmowe i teatralne
- znajdź promotora – nauki o polityce i administracji
- znajdź promotora – nauki biologiczne
- znajdź promotora – matematyka
- znajdź promotora – nauki chemiczne
- znajdź promotora – nauki prawne
- znajdź promotora – nauki o komunikacji społecznej i mediach
- znajdź promotora – filozofia
- znajdź promotora – nauki o ziemi i środowisku
- znajdź promotora – nauki o kulturze i religii
- znajdź promotora – informatyka techniczna i telekomunikacyjna
- Komisje rekrutacyjne -Szkoła Doktorska 2023/2024
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej – konkurs 1/2021
- Harmonogram zajęć – semestr letni 2020/2021
- Ewaluacja doktorantów
- Wzorce aktywności i bioróżnorodność nietoperzy w gradiencie centrum-przedmieścia na przykładzie miasta Kraków/Oddziaływanie diety wysokocukrowej na fizjologię oraz zachowanie świerszcza domowego, Acheta domesticus
- Promotor
- Kształcenie w Szkole Doktorskiej
- Wyniki oceny śródokresowej doktorantów, którzy rozpoczęli kształcenie w latach 2019/2020
- Komisje rekrutacyjne – Szkoła Doktorska 2024/2025
- PROM
- Program kształcenia
- Program kształcenia
- Projekty finansowane ze środków Szkoły Doktorskiej
- Stypendium doktoranckie w Szkole Doktorskiej
- Zwiększenie stypendium doktoranckiego – reguły 2023/2024
- Ogłoszenie konkursu na zwiększenie stypendium doktoranckiego 2023/2024
- Wyniki konkursu na zwiększenie stypendium w ramach IDB
- Zwiększenie stypendium doktoranckiego – reguły 2024/2025
- Wyniki konkursu na zwiększenie stypendium w ramach IDB
- Ogłoszenie konkursu na zwiększenie stypendium doktoranckiego 2024/2025
- Wyniki oceny śródokresowej doktorantów, którzy rozpoczęli kształcenie w latach 2021/2022
- Autoprezentacja i upowszechanie badań
- Zakończenie kształcenia w Szkole Doktorskiej
- Zwiększenie stypendium doktoranckiego w ramach Inicjatywy Doskonałości Naukowej
- Zapisy kandydatów przyjętych do Szkoły Doktorskiej 2023/2024
- Oferta zajęć fakultatywnych – zima 2021/2022
- Organizacja roku akademickiego 2024/2025
- Cykl kształcenia doktoranta w Szkole Doktorskiej
- Komisje rekrutacyjne -Szkoła Doktorska 2021/2022
- Zapisy kandydatów przyjętych do Szkoły Doktorskiej 2021/2022